Prijavi problem


Obeleži sve kategorije koje odgovaraju problemu

Još detalja - opišite nam problem


Uspešno ste prijavili problem!
Status problema i sve dodatne informacije možete pratiti klikom na link.
Nažalost nismo trenutno u mogućnosti da obradimo vaš zahtev.
Molimo vas da pokušate kasnije.

Gen-D - Почетни курикулум из кодирања


Основна идеја која стоји иза пројекта "Gen-D – Nurturing a Digital Future" je da se pristup učenju programiranja u ranom uzrastu koji je Fondacije Petlja trasirala u Srbiji predstavi kroz konkretne materijale partnerskim organizacijama u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj i Hrvatskoj. Kreirani materijali partnerskim organizacijama mogu poslužiti kao model kurikuluma za uvođenje programiranja u njihove obrazovne sisteme.

Фондација Петља је један од партнера на пројекту чији је координатор Propulsion из Србије, а сам пројекат се реализује захваљујући средствима која су одобрена од стране компаније Microsoft кроз програм Microsoft Philanthropies. Ауторски тим Фондације Петља је крерао интерактивне материјале за учење програмирања подељене на три нивоа:

● Ниво 1 - Први ниво представља увод у блоковско програмирање уз помоћ Micro bit-а, Lego ev3 mindstorm робота и Мinecraft али и материјале за програмски језик Scratch.

● Ниво 2 - • Други ниво представља прелазак на текстуално програмирање у програмском језику Python и учење 2D графике и анимација кроз Pygame библиотеку.

● Ниво 3 - • Трећи ниво је посвећен анализи и презентацији података најпре кроз рад у програму за табеларна рачунања Microsoft Exel, да би се после надовезао на рад у окружењу за интерактивна израчунавања Jupyter и програмски језик Python.